HP Support waar je ook bent.
Apparaatproblemen van je medewerkers zijn verleden tijd.
In een hybride werkomgeving je werknemers verbonden, productief én veilig houden? Dat is nog een hele klus! Onze hybride werkplekondersteuning is de redder in nood.
HP Premium+ Support (voorheen Active Care)5 maakt gebruik van de telemetriekracht van het Workforce Experience-platform om de apparaatstatus proactief te bewaken.
Met voorspellende inzichten2 en geautomatiseerde servicetickets worden apparaatproblemen aangepakt – nog voordat een apparaatstoring de bedrijfsvoering verstoort.
HP PREMIUM+ SUPPORT-SERVICE
Houd je medewerkers en pc's operationeel met voorspellende inzichten waarmee je onderbrekingen voor blijft.1,2
STORINGEN MINIMALISEREN
Houd je medewerkers operationeel op kantoor of onderweg. HP Premium+ Support versnelt de diagnose en oplossing van problemen, waardoor medewerkers snel weer aan de slag kunnen.
SNEL PROBLEMEN OPLOSSEN
Voorkom productiviteitsvertragingen met bewaking voor het proactief identificeren van problemen en automatiseren van helpdesktickets, zodat reparaties gepland kunnen worden wanneer het jou uitkomt.
JOUW APPARATEN IN TOPCONDITIE HOUDEN
Verleng de levensduur van je hardware door de status van elk medewerkersapparaat te bewaken. Identificeer snel noodzakelijke reparaties voordat ze de functionaliteit van het apparaat beïnvloeden.
HP Premium+ Support garandeert snelle oplossingen en apparaatvervanging voor de meeste zakelijke HP laptops en desktops, zodat je medewerkers op elke locatie productief blijven.1
Laat medewerkers productief en tevreden blijven met:
- Bewaking van de apparaatstatus
- Voorspellende inzichten2
- Waarschuwingen voor eindgebruikers en geautomatiseerde tickets
- Respons op de volgende werkdag
- 24x7 remote support
- Onsite ondersteuning van een HP expert
Werk slimmer met het HP Workforce Experience-platform
Verbeter de uptime en prestaties van al je HP apparaten met voorspellende analyses, inzichten en geautomatiseerde tickets voor reparaties - allemaal vanaf één gebruiksvriendelijk optioneel dashboard dat kritieke gegevens van jouw endpointapparaten en applicaties verzamelt.
Behoud van defecte media.
Als opslagapparaten defect raken, houd je de controle over defecte media op een manier die voldoet aan jouw beveiligingsnormen voor het beschermen van gevoelige gegevens. 1,3,4
Reisondersteuning.
Bied extra apparaatondersteuning terwijl je medewerkers voor het werk reizen in meer dan 90 landen.1,3
Bescherming tegen onopzettelijke schade
Beveilig je hardware-investering tegen onvoorziene gebeurtenissen. HP herstelt of vervangt je pc bij schade door vallen, morsen of stroompieken.1,3
- Serviceniveaus en reactietijden voor HP Care Packs kunnen variëren, afhankelijk van je land of regio. De service gaat in op de aanschafdatum van de hardware. Er gelden bepaalde voorwaarden en beperkingen. Kijk voor meer informatie op www.hp.com/go/cpc. Voor HP Services gelden de van toepassing zijnde Algemene Voorwaarden van HP, die bij aankoop aan de klant worden verstrekt of getoond. Mogelijk heeft de klant volgens de geldende lokale wetgeving nog andere rechten. De algemene voorwaarden van HP en de HP garantie op je HP product maken geen inbreuk op deze wettelijk vastgelegde rechten.
- Voorspellende inzichten en proactieve ondersteuning zijn alleen beschikbaar met HP Premium+ Support. Voor bepaalde HP Workforce Solutions is HP Insights voor Windows, Mac en Android vereist. Deze kan worden gedownload op https://admin.hp.com/software. Voor de volledige systeemvereisten en services waarvoor HP Insights is vereist, ga je naar https://admin.hp.com/requirements. HP Insights verzamelt telemetrie en analyses over apparaten en applicaties die geïntegreerd worden in het Workforce Experience-platform en wordt niet als zelfstandige service verkocht. Internettoegang met verbinding met het Workforce Experience-platform is vereist. HP volgt de strikte AVG-regelgeving inzake privacy en het platform is gecertificeerd voor ISO 27001, ISO 27701, ISO 27017 en SOC 2 Type 2 voor Informatiebeveiliging. HP Active Care is niet beschikbaar op Chromebooks, RPOS of thin clients.
- Wordt apart of als extra optie verkocht.
- Bij aanschaf van behoud van defecte media, houdt de klant de defecte schijven.
- HP Essential Support, HP Premium Support en HP Premium+ Support zijn beschikbaar op het moment van aankoop van het apparaat. Serviceniveaus en reactietijden voor HP Care Packs kunnen variëren, afhankelijk van je land of regio. De service gaat in op de aanschafdatum van de hardware. Er gelden bepaalde voorwaarden en beperkingen. Kijk voor meer informatie op www.hp.com/go/cpc. Voor HP Services gelden de van toepassing zijnde Algemene Voorwaarden van HP, die bij aankoop aan de klant worden verstrekt of getoond. Mogelijk heeft de klant volgens de geldende lokale wetgeving nog andere rechten. De algemene voorwaarden van HP en de HP garantie op je HP product maken geen inbreuk op deze wettelijk vastgelegde rechten.
Voor HP Services gelden de van toepassing zijnde algemene voorwaarden van HP, die bij aankoop aan de klant worden verstrekt of getoond. Mogelijk heeft de klant volgens de geldende lokale wetgeving nog andere rechten. De algemene voorwaarden van HP en de HP garantie op je HP product maken geen inbreuk op deze wettelijk vastgelegde rechten.