HP Active Care Mainbanner

HP support wherever you are.

Employee device problems are a thing of the past.

 

If PCs are down, your employees’ productivity grinds to a standstill.

Keeping your employees connected, productive and safe in a hybrid working environment is quite the job! Our hybrid workplace support is a lifesaver.

HP Premium+ Support (formerly Active Care)5 uses the telemetry power of the Workforce Experience platform to proactively monitor device status.

With predictive insights2 and automated service tickets, device issues are addressed even before a device failure disrupts operations.

 

HP PREMIUM+ SUPPORT-SERVICE

Keep your employees and PCs up and running with predictive insights that keep you ahead of issues.1,2

MINIMISE DISRUPTIONS

Keep your employees operational in the office or on the road. HP Premium+ Support speeds up problem diagnosis and resolution, allowing employees to get back to work quickly.

QUICK TROUBLESHOOTING

Avoid productivity delays with monitoring to proactively identify problems and automate help desk tickets so repairs can be scheduled at your convenience.

KEEPING YOUR DEVICES IN TOP CONDITION

Extend the life of your hardware by monitoring the status of each employee device. Quickly identify necessary repairs before they affect device functionality.

HP Active IT-ondersteuning

 

Fast IT support, whenever and wherever you need it.

 

HP Premium+ Support ensures quick resolution and device replacement for most business HP laptops and desktops, keeping your employees productive wherever they are.1

Help employees stay productive and happy thanks to:

  • Device status monitoring
  • Predictive insights2
  • End-user alerts and automated tickets
  • Next business day response
  • 24x7 remote support
  • On-site support from an HP expert

HP Active Care Work Smarter Icon

Work smarter with the HP Workforce Experience platform

Improve the uptime and performance of all your HP devices with predictive analytics, insights and automated tickets for repairs—all from one easy-to-use optional dashboard that collects critical data from your endpoint devices and applications.

 

Optionele add-onkenmerken.

 

Defective media Retention Icon

Defective media retention.

If storage devices fail, you retain your defective media to ensure compliance with security standards for protecting sensitive data. 1,3,4

Travel support Icon

Travel support.

Provide additional device support while your employees travel for work in more than 90 countries.1,3

Protection against accidental damage

Protection against accidental damage.

Secure your hardware investment against accidents. HP repairs or replaces your PC in case of damage from drops, spills or power surges1,3

 

Support employees wherever they work.

 

If your employees work in a variety of locations, you need to be able to provide support everywhere.
With HP Premium+ Support, you can rely on remote technical support and on-site repairs to solve problems with HP devices whenever and wherever users need help.
Automated device status monitoring and predictive analytics prevent problems before they affect employee productivity. Repairing and replacing devices quickly keeps your people and PCs operational, even when they are working around the world.
 
If you want more information about Active Care please contact us.

Contact

Workforce-Solutions-PremiumNL
  • Serviceniveaus en reactietijden voor HP Care Packs kunnen variëren, afhankelijk van je land of regio. De service gaat in op de aanschafdatum van de hardware. Er gelden bepaalde voorwaarden en beperkingen. Kijk voor meer informatie op www.hp.com/go/cpc. Voor HP Services gelden de van toepassing zijnde Algemene Voorwaarden van HP, die bij aankoop aan de klant worden verstrekt of getoond. Mogelijk heeft de klant volgens de geldende lokale wetgeving nog andere rechten. De algemene voorwaarden van HP en de HP garantie op je HP product maken geen inbreuk op deze wettelijk vastgelegde rechten.
  • Voorspellende inzichten en proactieve ondersteuning zijn alleen beschikbaar met HP Premium+ Support. Voor bepaalde HP Workforce Solutions is HP Insights voor Windows, Mac en Android vereist. Deze kan worden gedownload op https://admin.hp.com/software. Voor de volledige systeemvereisten en services waarvoor HP Insights is vereist, ga je naar https://admin.hp.com/requirements. HP Insights verzamelt telemetrie en analyses over apparaten en applicaties die geïntegreerd worden in het Workforce Experience-platform en wordt niet als zelfstandige service verkocht. Internettoegang met verbinding met het Workforce Experience-platform is vereist. HP volgt de strikte AVG-regelgeving inzake privacy en het platform is gecertificeerd voor ISO 27001, ISO 27701, ISO 27017 en SOC 2 Type 2 voor Informatiebeveiliging. HP Active Care is niet beschikbaar op Chromebooks, RPOS of thin clients.
  • Wordt apart of als extra optie verkocht.
  • Bij aanschaf van behoud van defecte media, houdt de klant de defecte schijven.
  • HP Essential Support, HP Premium Support en HP Premium+ Support zijn beschikbaar op het moment van aankoop van het apparaat. Serviceniveaus en reactietijden voor HP Care Packs kunnen variëren, afhankelijk van je land of regio. De service gaat in op de aanschafdatum van de hardware. Er gelden bepaalde voorwaarden en beperkingen. Kijk voor meer informatie op www.hp.com/go/cpc. Voor HP Services gelden de van toepassing zijnde Algemene Voorwaarden van HP, die bij aankoop aan de klant worden verstrekt of getoond. Mogelijk heeft de klant volgens de geldende lokale wetgeving nog andere rechten. De algemene voorwaarden van HP en de HP garantie op je HP product maken geen inbreuk op deze wettelijk vastgelegde rechten.

Voor HP Services gelden de van toepassing zijnde algemene voorwaarden van HP, die bij aankoop aan de klant worden verstrekt of getoond. Mogelijk heeft de klant volgens de geldende lokale wetgeving nog andere rechten. De algemene voorwaarden van HP en de HP garantie op je HP product maken geen inbreuk op deze wettelijk vastgelegde rechten.