Digitaal afroepen van raamovereenkomsten

Een raamovereenkomst is een overeenkomst tussen ARP en haar klanten over de inkoop van producten. Parameters worden eerst gedefinieerd met jouw ARP-accountmanager, die er vervolgens voor zorgt dat de overeenkomst wordt toegevoegd aan jouw My ARP-account om het afroepen op arp.nl te vereenvoudigen.

Onze klanten profiteren van duidelijke informatie over beschikbaarheid, levertijden en aangepaste prijzen, en heb je de mogelijkheid om hardware, software, IT-services en trainingen af te roepen wanneer je ze nodig hebt en eenvoudig resterende hoeveelheden bij te houden in jouw My ARP-account.

Gedefinieerde raamovereenkomst – Hoeveelheid, prijs en tijdsperioden

Roep jouw producten dag en nacht af

Optimaal gebruik van raamovereenkomsten

Bekijk beschikbaarheid

 

Klantspecifieke individuele prijzen

 

Andreas Mehrer

Senior Digital Transformation Manager bij Bechtle

Andreas Mehrer

Voor de lancering van bechtle.com 28 jaar geleden stelden we ons ten doel om onze klanten een optimale ervaring te bieden als het ging om de online inkoop van hardware en software, daarom zijn we altijd op zoek naar nieuwe en unieke functies. Door het digitaliseren van raam- en afroepovereenkomsten kunnen onze klanten nu volledig zelfstandig hun bestellingen plaatsen wanneer ze maar willen.

Raamovereenkomsten zijn een essentieel onderdeel van klantprojecten omdat ze de bevoorrading kunnen veiligstellen – vooral handig in de uitdagende markt van vandaag. Als je wilt zien hoe digitalisering jouw inkoopprocessen kan verbeteren, neem dan contact op met jouw accountmanager of vul het onderstaande contactformulier in.

Meer over My ARP

Lees meer over de voordelen van een My ARP account 

Meer informatie

Heb je vragen over e-procurement?

 

Stuur een mail naar
verkoop.nl@arp.com of bel ons
+31 43 855 01 00. Wij helpen je graag verder.

E-MAIL