-
Notebooks & tablets
-
Pc's & servers
-
Monitor & Beamers
-
Printers & supplies
-
Telefonie & GPS
-
Randapparatuur
-
Opslag & Backup
-
Netwerk
-
Kabels
-
Software

Meest gestelde vragen (FAQ)
De levertijd is vanaf besteldatum ongeveer 2 weken.
U ontvangt na de bestelling een track en trace op het door u opgegeven emailadres.
Als u niet thuis bent , wordt de bestelling geleverd bij een afhaalpunt in de buurt. U krijgt een kaartje in de bus waarop dit staat.
De bestellingen worden zorgvuldig verpakt en verstuurd. Indien het apparaat volgens u toch bij aankomst al beschadigd is accepteer het pakket dan niet of teken met de tekst beschadigd ontvangen.
U heeft een werkende inlognaam en code toegestuurd gekregen, deze zou goed moeten werken. Misschien kunt u een vertrouwd persoon uit uw omgeving om hulp vragen bij het bestellen.
Lukt het nog niet, neem dan contact op met ARP, op telefoonnummer 043-8550288
U hoeft niets te betalen, de rekening wordt door de gemeente Amsterdam voldaan.
Dit is enkel mogelijk binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling. Neem hiervoor contact op met ARP telefoonnummer: 043-8550288
Neem zo spoedig mogelijk contact op met ARP op telefoonnummer: 043-8550288
Als je problemen hebt met je laptop of tablet kun je terecht bij Microfix.
Microfix is de partner van ARP en Gemeente Amsterdam die je verder kan helpen met alle technische problemen. Je kunt ze bereiken via email, telefonisch of bezoek hun winkel. De gegevens van Microfix staan op een sticker op je laptop of tablet, of zie hieronder:
Microfix
Paasheuvelweg 34A
1105 BJ Amsterdam
emailadres: info@microfix.nl