-
Notebooks & tablets
-
Pc's & servers
-
Monitor & Beamers
-
Printers & supplies
-
Telefonie & GPS
-
Randapparatuur
-
Opslag & Backup
-
Netwerk
-
Kabels
-
Software
De meestgestelde vragen inzake bestellen & leveren
Standaard zal je bestelling aan Gemeente Breda geleverd worden. ARP neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak middels een email. Hierin krijg je de mogelijkheid om online jouw voorkeursmoment door te geven.
Let op: de eerstvolgende uitgiftedagen staan gepland vanaf 12 september 2019. Wanneer je niet kiest voor thuisbezorging zul je je toestel dus op zijn vroegst op 12 september ontvangen.
Mocht je de bestelling liever thuis bezorgd willen hebben, dan is dit mogelijk. ARP bezorgt met GLS. Op het moment dat de bestelling gereed voor verzending is, ontvang je automatisch vanuit ARP een email met de melding dat de bestelling gereed ligt voor verzending. GLS haalt diezelfde avond de bestelling op bij ARP en genereert een Track & Trace link (”volg je bestelling”) die zichtbaar wordt in je myARP omgeving bij je bestelling:
Mocht je de levering van GLS gemist hebben, dan zal GLS automatisch een kaart in de brievenbus achterlaten. Middels de instructie op deze kaart kun je een tweede afleverpoging inplannen of ervoor kiezen om je pakket op te halen bij het dichtstbijzijnde GLS kantoor.
Let op: je pakket blijft hier maximaal 5 werkdagen liggen en wordt vervolgens retour gestuurd aan ARP. Wanneer je pakket retour wordt gestuurd naar ARP zorgt ARP ervoor dat je toestel naar de Servicedesk van Gemeente Breda wordt verstuurd. Zij zorgen er vervolgens voor dat je je toestel alsnog op afspraak kunt komen afhalen.
Handleidingen
Ben je op zoek naar een bestelhandleiding voor de ARP CYOD webshop? Lees dan het stappenplan via de link hieronder:
Ben je op zoek naar een toestelhandleiding?
Wil je liever direct telefonisch contact met ARP of de ICT Servicedesk binnen Gemeente Breda?
servicedesk.nl@arp.com
043 855 0100
Telefoon:
Email: