Engage 40

Nog hogere klanttevredenheid

MAAK KENNIS MET ENGAGE 40

Klinkt naar tevredenheid

Met Engage 40 zijn gesprekken helderder en krijgen klanten over de hele linie een betere ervaring, dankzij onze innovatieve Engage+-software. Maak interacties meer inhoudelijk en effectief, met realtime gespreksinformatie.

Deze headset is speciaal voor jou ontworpen (graag gedaan). Hij is licht, maar stevig. Comfortabel, maar elegant. Je kunt hem de hele dag dragen en er niks van merken. Met een intelligent microfoonsysteem waarmee het geluid helderder is dan ooit, is er geen betere headset om je te helpen van elke klant je meest tevreden klant te maken.

ENGAGE+

Responsief in realtime

Een softwaresysteem dat gesprekken kan analyseren op het moment dat ze gevoerd worden? Maak kennis met de Engage 40 met de innovatieve Engage+-software, de toekomst van contactcenter-headsets.

Je krijgt in pop-ups op het scherm direct feedback, zodat je de belervaring van je klant nog tijdens het gesprek kunt verbeteren.

Engage+ biedt live begeleiding bij factoren die de belervaring van je klant kunnen beïnvloeden. Denk aan achtergrondgeluid, stilte en onderbrekingen.

Inwerken, coachen en behouden van medewerkers wordt een fluitje van een cent: inhoudelijke gegevens binnen handbereik die je inzichten geven die je werk makkelijker én leuker maken.

Integraties met toonaangevende platforms

Zie het hele beeld

Toonaangevende providers van monitoringoplossingen hebben gespreksgegevens van Jabra Engage in hun oplossingen geïntegreerd. Daarmee vergroten ze hun waarde met een beter beeld van de klantervaring. Gegevens die Jabra verzamelt, zijn onder andere achtergrondgeluid, gesprekken van andere agents en stiltes in gesprekken. Zo kun je inzoomen op de pijnpunten en deze oplossen.

Deze oplossingen bieden samen visuele dashboards met inzichten in de prestaties van de audio en in de gesprekspatronen. Dit helpt je de ervaring van agents én klanten in elk gesprek te verbeteren.

KWALITEIT VAN DE MICROFOON

Twee microfoons, dubbel tevreden

De geluidskwaliteit kan een gesprek maken of breken. We hebben de Engage 40 voor zien van niet één, maar twee microfoons: De ene helpt je achtergrondgeluid te bestrijden, en de andere houdt je stem haarscherp, zodat je nauwkeurig van spraak naar tekst kunt schrijven.

In combinatie met de intuïtieve Engage+-software creëert onze innovatieve microfoontechniek zulke harmonieuze omstandigheden dat het de gemiddelde gesprekstijd over de hele linie helpt verkorten.

COMFORT

Een comfortabele agent is een tevreden agent

Als een agent zich niet lekker voelt, loopt het gesprek niet soepel, dus hebben we de Engage 40 zo comfortabel gemaakt dat je nauwelijks merkt dat je hem op hebt. Hij weegt maar 45 g*, is ultra-licht en heeft gekantelde oorkussens, zodat hij uiterst comfortabel zit.

Op de oorschelpen van elke headset hebben we ook een innovatief labyrintpatroon aangebracht. We hebben ons gebaseerd op onderzoeken van echte gebruikers zoals jij, en het ontwerp verlicht de druk op het oor, zodat je ontspannen blijft en je kunt concentreren op wat je klant nodig heeft.

*gewicht van stereo- en monovarianten varieert

DUURZAAMHEID

Berekend op ‘oeps’-momenten

Headsets worden aan het eind van een lange dag achteloos afgedaan, gaan van bureau naar bureau, worden in een tas gegooid – het leven van een contactcenter-headset kan zwaar zijn. We hebben de Engage 40 dus heel stevig gemaakt en we hebben alles rigoureus getest: van de rotatie van de microfoonarm tot en met de stootvastheid. Het resultaat is onze sterkste en langst meegaande headset tot nog toe.

Het is gemakkelijk om de loftrompet te steken, maar we zijn er zo zeker van dat de Engage 40 bestand is tegen het ruwe bestaan van een headset, dat we ze allemaal een garantie van drie jaar hebben gegeven. Lichtgewicht, ultra-comfortabel en gebouwd om lang mee te gaan: deze headset heeft het allemaal.

Opnieuw afspelen

Play Video

GELUIDSKWALITEIT

Luistercomfort

Met geavanceerde luidsprekers en innovatieve geluidsisolerende oorschelpen die perfect passen, mis je nooit meer belangrijk details tijdens een gesprek (en hoef je mensen niet meer te vragen harder te praten, of dezelfde informatie 47 keer te laten herhalen…)

Met de speciaal ontworpen luidsprekers van de Engage 40, die zijn geoptimaliseerd voor heldere spraak, behoren dat soort frustraties tot het verleden en zijn je gesprekken productiever. BalancedVoice™ geeft elk gesprek kristalheldere geluidskwaliteit en zorgt er ook automatisch voor dat inkomende oproepen helder en duidelijk zijn: nog zo’n functie waarmee elk gesprek efficiënt wordt.

GEHOORBESCHERMING

Gehoorvriendelijk

Dat is de filosofie achter de revolutionaire gehoorbescherming van professionele kwaliteit die in de Engage 40 is ingebouwd. Met Jabra SafeTone™ 2.0 kun je je concentreren op je gesprekken, met de zekerheid dat je gehoor beschermd wordt.

We hebben gebruikgemaakt van baanbrekende technologieën voor gehoorbescherming, zoals:

  • IntelliTone 2.0™, waarmee de gemiddelde geluidsbelasting op een veilig niveau blijft
  • PeakStop™ 105 dB, dat plotselinge, harde geluiden voorkomt
  • BalancedVoice™, dat het binnenkomende geluid helderder maakt
  • Normalisatie van het spraakniveau, waarmee inkomende oproepen op een voor jou prettig volume blijven
  • Intelligente akoestische schokbescherming, dat proactief potentieel schadelijke geluiden verwijdert of vermindert

Gehoorbescherming is namelijk geen bijzaak. Het is een levenslange investering.

BALANCEDVOICE™

Je nieuwe persoonlijke assistent

Het is eigenlijk een helpende hand waarmee je klanten duidelijker kunt horen en de dynamiek van elk gesprek kunt optimaliseren, zodat je meer evenwicht krijgt in een lange dienst.

BalancedVoice™ is het unieke signaalverwerkingsalgoritme dat Engage 40 gebruikt om te voorkomen dat je het gespreksvolume steeds harder moet zetten en om je de hele dag goed beslagen ten ijs te laten komen. Ontspan, voorkom gespreksmoeheid en concentreer je op je klant: daar wordt allemaal voor gezorgd.

Dat kunnen wij natuurlijk wel zeggen, dus hebben we deze unieke technologie getest met gebruikers als jij. Ze waren het erover eens dat hogere stemmen er duidelijker door worden en dat spraak gemakkelijker van achtergrondruis te onderscheiden is, terwijl de stemtoon op een slimme manier wordt uitgebalanceerd, zodat er harmonie ontstaat voor je oren*.

*Evaluation of near-end-listening enhancement study, Jabra – Nele-e, Fraunhofer IDMT, feb-mei 2017

INLINE CONTROL UNIT

Maak van elk gesprek een goed gesprek

Met Engage 40 heb jij de regie. Beantwoord, demp en regel het volume van je gesprekken met een paar simpele tikjes. Bellen is nog nooit zo makkelijk geweest.

De aanpasbare knoppen van de control unit zijn te integreren met de platforms voor contactcenters en Unified Communications (UC), zoals Amazon Connect en Genesys, voor efficiëntie waar het ertoe doet. Ga van het ene platform naar het andere en regel het volume met programmeerbare knoppen voor snelle gespreksafhandeling.

Het is nog nooit zo makkelijk geweest om je klant en jezelf een betere belervaring te bieden.

WERKT MET ALLES

Vrienden met iedereen

In contact komen met je klanten is een fluitje van een cent met de Engage 40. De headset werkt uitstekend met alle bekende UC- (Unified Communications) en contactcenterplatforms. Er is zelfs ingebouwde gespreksbediening voor Amazon Connect, Genesys Cloud CX en NICE CXone, bij gebruik met het control unit-accessoire.2

Met een UC-variant en nog een voor Microsoft Teams kun je over de hele linie soepele en stressloze interacties met je klanten tegemoet zien. Blijf betrokken. Blijf in controle. Blijf verbonden.

2 Mogelijk is software nodig voor configuratie. Zie jabra.nl/platforms voor meer informatie

Aanpasbare knoppen op de call control unit zijn te integreren met de platforms voor contact centers en Unified Communications (UC), zodat je met het grootste gemak je dagelijkse werk kunt doen (je leidinggevende bellen om hulp, bijvoorbeeld).

BUSYLIGHT

Kom straks nog even langs

Met geavanceerde luidsprekers en innovatieve geluidsisolerende oorschelpen die perfect passen, mis je nooit meer belangrijk details tijdens een gesprek (en hoef je mensen niet meer te vragen harder te praten, of dezelfde informatie 47 keer te laten herhalen…)

Als je in gesprek bent, licht er automatisch een rood lampje op, zodat de mensen om je heen weten dat dit niet het beste moment is voor een praatje. Zo kun jij je blijven concentreren op je klant en weten je collega’s wanneer je weer beschikbaar bent.

Engage 50 II

De beste headset voor heldere gesprekken met klanten*

MAAK KENNIS MET DE BESTE HEADSET VOOR HELDERE GESPREKKEN MET KLANTEN*

Een headset waar je op kunt rekenen

Met Engage 50 II zijn gesprekken helderder en krijgen klanten over de hele linie een betere ervaring, dankzij onze innovatieve Engage+-software. Maak interacties meer inhoudelijk en effectief, met realtime gespreksinformatie.

Deze headset is speciaal voor jou ontworpen (graag gedaan). Hij is licht, maar stevig. Comfortabel, maar elegant. Je kunt hem de hele dag dragen en er niks van merken. Met een intelligent microfoonsysteem waarmee het geluid helderder is dan ooit, is er geen betere headset om je te helpen van elke klant je meest tevreden klant te maken.

INNOVATIEVE GESPREKSINZICHTEN

Het is geen hogere wiskunde. Maar heel slim is het wel.

Een softwaresysteem dat gesprekken kan analyseren op het moment dat ze gevoerd worden? Maak kennis met de Engage 50 II met de innovatieve Engage+-software, de toekomst van contactcenter-headsets.

Engage+ biedt pop-ups op het scherm met live begeleiding bij factoren die de belervaring van je klant kunnen beïnvloeden. Denk aan achtergrondgeluid, de positie van de microfoon, stilte en onderbrekingen. 1

De belervaring voor klanten wordt in realtime verbeterd (high-fives voor iedereen). En inwerken, coachen en behouden van medewerkers wordt een fluitje van een cent: inhoudelijke gegevens binnen handbereik die je inzichten geven die je werk makkelijker én leuker maken.

Toonaangevende monitoringoplossingen zijn nog een stap verder gegaan en hebben onze oproepanalyses geïntegreerd met hun eigen oplossingen. Zo vergroten ze hun waarde door je toegang te geven tot onze gespreksgegevens en andere gegevens binnen hun monitoringoplossingen. Dit geeft een veel beter beeld van de klantervaring, waarmee jij gemakkelijker kunt inzoomen op specifieke pijnpunten.

Ik zei toch dat het slim was.

1 Gratis softwaredownload vereist. Voor bepaalde platforms zijn integraties beschikbaar.

Integraties met toonaangevende platforms

Zie het hele beeld

Toonaangevende providers van monitoringoplossingen hebben gespreksgegevens van Jabra Engage in hun oplossingen geïntegreerd. Daarmee vergroten ze hun waarde met een beter beeld van de klantervaring. Gegevens die Jabra verzamelt, zijn onder andere achtergrondgeluid, gesprekken van andere agents en stiltes in gesprekken. Zo kun je inzoomen op de pijnpunten en deze oplossen.

Deze oplossingen bieden samen visuele dashboards met inzichten in de prestaties van de audio en in de gesprekspatronen. Dit helpt je de ervaring van agents én klanten in elk gesprek te verbeteren.

KWALITEIT VAN DE MICROFOON

Een microfoon als geen ander

Geluidskwaliteit kan een gesprek maken of breken, dus hebben we van de Engage 50 II de beste headset voor heldere gesprekken met klanten gemaakt*. In feite heeft deze headset niet één, maar drie microfoons, voor verbluffende noise cancellation, zodat je klant elk woord dat je zegt kan horen. Verder wordt de nauwkeurige spraak-naar-tekst functie ingeschakeld, voor een vlekkeloze gesprekstranscriptie.

In combinatie met de intuïtieve Engage+-software creëert onze innovatieve microfoontechniek zulke harmonieuze omstandigheden dat het de gemiddelde gesprekstijd over de hele linie helpt verkorten.

COMFORT

Geweldig comfort is niet vanzelfsprekend. Het is speciaal ontworpen.

Als een agent zich niet lekker voelt, loopt het gesprek niet soepel, dus hebben we de Engage 50 II zo comfortabel gemaakt dat je nauwelijks merkt dat je hem op hebt. Hij weegt maar 45 g*, is ultra-licht en heeft gekantelde oorkussens, zodat hij uiterst comfortabel zit.

Binnen de oorschelpen van elke headset hebben we ook een innovatief labyrintpatroon aangebracht. We hebben ons gebaseerd op onderzoeken van echte gebruikers zoals jij, en het ontwerp verlicht de druk op de vaakst voorkomende ‘probleemgebieden’, zodat je ontspannen blijft en je kunt concentreren op wat je klant nodig heeft.

*Gewicht van stereo- en monovarianten varieert

DUURZAAMHEID

Een stevige headset

Headsets worden aan het eind van een lange dag achteloos afgedaan, gaan van bureau naar bureau, worden in een tas gegooid – het leven van een contactcenter-headset kan zwaar zijn. We hebben de Engage 50 II dus heel stevig gemaakt en we hebben alles rigoureus getest: van de rotatie van de microfoonarm tot en met de stootvastheid. Het resultaat is onze sterkste en langst meegaande headset tot nog toe.

Het is gemakkelijk om de loftrompet te steken, maar we zijn er zo zeker van dat de Engage 50 II bestand is tegen het ruwe bestaan van een headset, dat we ze allemaal een garantie van drie jaar hebben gegeven. Lichtgewicht, ultra-comfortabel en gebouwd om lang mee te gaan: deze headset heeft het allemaal.

Opnieuw afspelen

Play Video

GELUIDSKWALITEIT

Elke beller, glashelder

Met geavanceerde luidsprekers en innovatieve geluidsisolerende oorschelpen die perfect passen, mis je nooit meer belangrijk details tijdens een gesprek (en hoef je mensen niet meer te vragen harder te praten, of dezelfde informatie 47 keer te laten herhalen…)

Met de speciaal ontworpen luidsprekers van de Engage 50 II, die zijn geoptimaliseerd voor heldere spraak, behoren dat soort frustraties tot het verleden en zijn je gesprekken productiever. BalancedVoice™ geeft elk gesprek kristalheldere geluidskwaliteit en zorgt er ook automatisch voor dat het geluid helder en duidelijk is: nog zo’n functie waarmee elk gesprek efficiënt wordt.

GEHOORBESCHERMING

Een gezond gehoor. Tevreden agents.

Dat is de filosofie achter de revolutionaire gehoorbescherming van professionele kwaliteit die in de Engage 50 II is ingebouwd. Met Jabra SafeTone™ 2.0 kun je je op je gesprekken concentreren, omdat je erop kunt vertrouwen dat je gehoor wordt beschermd.

We hebben gebruikgemaakt van baanbrekende technologieën voor gehoorbescherming, zoals:

  • IntelliTone™ 2.0, waarmee de gemiddelde geluidsbelasting op een veilig niveau blijft
  • PeakStop™ 105 dB, dat plotselinge, harde geluiden voorkomt
  • BalancedVoice™, dat het binnenkomende geluid helderder maakt
  • Normalisatie van het spraakniveau, waarmee inkomende oproepen op een voor jou prettig volume blijven
  • Intelligente akoestische schokbescherming, dat proactief potentieel schadelijke geluiden verwijdert of vermindert

Gehoorbescherming is namelijk geen bijzaak. Het is een levenslange investering.

BALANCEDVOICE™

Vlot aan de telefoon

Het is eigenlijk een helpende hand waarmee je klanten duidelijker kunt horen en de dynamiek van elk gesprek kunt optimaliseren, zodat je meer evenwicht krijgt in een lange dienst.

BalancedVoice™ is het unieke signaalverwerkingsalgoritme dat Engage 50 II gebruikt om te voorkomen dat je het gespreksvolume steeds harder moet zetten en om je de hele dag goed beslagen ten ijs te laten komen. Ontspan, voorkom gespreksmoeheid en concentreer je op je klant: daar wordt allemaal voor gezorgd.

Dat kunnen wij natuurlijk wel zeggen, dus hebben we deze unieke technologie getest met gebruikers als jij. Ze waren het erover eens dat hogere stemmen er duidelijker door worden en dat spraak gemakkelijker van achtergrondruis te onderscheiden is, terwijl de stemtoon op een slimme manier wordt uitgebalanceerd, zodat er harmonie ontstaat voor je oren*.

*Evaluation of near-end-listening enhancement study, Jabra – Nele-e, Fraunhofer IDMT, feb-mei 2017

HOORBARE BELTOON

Geen gemiste oproepen meer

Je hoeft je nooit meer zorgen te maken dat je een oproep mist. Met de instelbare hoorbare beltoon op de Engage 50 II hoef je alleen maar de ringtone en het volume te kiezen die je het prettigst vindt, en je super intelligente headset doet de rest.

Stel de SmartRinger zo in dat hij alleen afgaat als je niet achter je bureau zit: op thuiswerkdagen kun je gerust even koffie halen of de vaatwasser inruimen, en op kantoor hoef je je collega’s niet te irriteren met constant gerinkel.*

*SmartRinger geeft alleen geluid als de headset op een vlakke ondergrond ligt

WERKT MET ALLES

Werkt goed samen met anderen

Met de Engage 50 II is in contact komen met je klanten een fluitje van een cent. De headset werkt uitstekend met alle bekende Unified Communications (UC) – en contact center platforms. Er is zelfs ingebouwde call control voor Amazon Connect, Genesys Cloud CX en NICE CXone, bij gebruik met het control unit-accessoire. 2

Met een UC-variant die is gecertificeerd voor platforms als Google Meet en Zoom en nog een voor Microsoft Teams kun je over de hele linie soepele en stressloze interacties met je klanten tegemoet zien. Blijf betrokken. Blijf in beheer. Blijf verbonden.

2 Mogelijk is software nodig voor configuratie. Zie jabra.com/platforms voor meer informatie

Aanpasbare knoppen op de call control unit zijn te integreren met de platforms voor contact centers en Unified Communications (UC), zodat je met het grootste gemak je dagelijkse werk kunt doen (je leidinggevende bellen om hulp, bijvoorbeeld).

BUSYLIGHT

Bescherm uw concentratie

Geen geldverslindende onderbrekingen met de Engage 50 II headset, die duidelijk laat zien wanneer je in gesprek bent.

Als je in gesprek bent, licht er automatisch een rood lampje op, zodat de mensen om je heen weten dat dit niet het beste moment is voor een praatje. Zo kun jij je blijven concentreren op je klant en weten je collega’s wanneer je weer beschikbaar bent.